Noniin, pitkästä aikaa taas blogipostaus... Eli ölppien vaihto, joskus heinäkuun lopussa, kunhan nyt korvamerkkaan vaan, että moinen on tehty... Tässäkohden alkoi olla valmis päätös, että kierros apulaitteita ja rautoja ja muuta tulee asennukseen. Pelkän ohjaustehostimen pumpun asennuksesta ei olisi tullut mitään joten asia alkoi olemaan taputeltu.
Koska en ole ilmeisesti ainoa mielenvikainen, Z71-mies alkoi myös harrastamaan isosti, joten laitetaanpas aiheesta muutama kuva:
 |
| Lava oli siis tarkoitus saada pois ja runko hiekkapuhaltaa ja maalata |
 |
| Hyviä nostokohtia ovat takaluukun ja lavakaukalon kiinnityspisteet. |
 |
| syöttöputken vierestä tulee maadoitusjohto lavan peltiin kiinni, se kannattaa irroittaa ennen nostoa. |
 |
| Periaatteessa sportsiden lava on nostettavissa kahteen kolmeen pekkaan, mutta ei tarvitse niin ähertää, kun koneella nostaa. |
 |
| Ja irti |
 |
| Tarkoitusta varten oli askarreltu sopiva kärry, jotta lavan pohjan raudat pääsee hitsaamaan ja työstämään kuntoon. |
 |
| Runkopalkin pitkittäiset raudat ovat ihan asiallisessa kunnossa, mutta tuo X-kirjaimen muotoinen on hapantunut kelvottomaksi... Uskaltaakohan omaansa katsoakaan... |
 |
| Vielä likempää... Seuraillaan välillä tätäkin projektia, paljon samaa kuitenkin löytyy teknisessä mielessä |
Myös tuli poikettua Forssan Pick-Nick:ssä ennen suurta remonttia. Kuvasaldoa täällä:
http://nkortesmaa.kuvat.fi/kuvat/tapahtumia+2014/Forssan+Pick+Nick+2014/
Kohta myös isompi koneprojekti sitten...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti